REGISTRACIJA

Svetainėje esančiose užsakymų bei registracijos formose lankytojų prašoma pateikti asmeninę informaciją (nurodyti vardą, telefono numerį, el. pašto adresą ir kt.). Klientų registracija reikalinga tam, kad galėtume tiksliai įvykdyti jūsų užsakymus bei išsirinktas prekes pristatytume reikiamu adresu. Užsiregistruoti galite prieš pasirinkdami prekę arba pasirinktą prekę jau įsidėję į krepšelį.

Registracija naudinga tuo, kad užsiregistravę vartotojai gali įkelti prekes į atmintinę (čia įkeltos prekės lieka atmintyje Jums išsiregistravus ir kitą kartą prisiregistravus nebereikia jų iš naujo ieškoti), taip pat rašyti atsiliepimus. Asortimento peržiūrai registracija nebūtina, todėl visa informacija apie prekes, jų kainas yra prieinama kiekvienam.

 KAIP UŽSAKYTI IR PIRKTI

1) Naudodamiesi prekių kategorijų medžiu, esančiu kairėje lango pusėje, išsirinkite dominančią prekę ar kelias prekes.

2) Paspaudę  “+“ arba “Į krepšelį“ mygtuką, įsidėkite prekę į krepšelį.

3) Trumpa informacija apie Jūsų krepšelio turinį.

4) Registruoto vartotojo prisijungimo forma.

5) Naujienlaiškių apie akcines prekes užsakymas. Būkite pirmi, kurie susižinos apie karščiausius Profesionalui.lt pasiūlymus.

UŽSAKYMO EIGA:

 1) Krepšelis. Dar kartą pasitikrinkite prekių krepšelio turinį. Galite pridėti, pašalinti, keisti išsirinktų prekių kiekį.

2) Pristatymas. Suveskite pristatymo adreso informaciją. Pristatymo adresas arba paštomatas turi būti Lietuvos teritorijoje. Dėl pristatymo į kitas valstybes susisiekite atskirai [email protected] Pateikus ne lietuvišką telefono numerį, kurjeris negalės susisiekti prieš pristatant prekes. Užsakant prekes į paštomatus, turite būtinai nutodyti lietuvišką telefono numerį, nes į jį bus siunčiamas sms su atsiėmimo kodu. Į užsienio telefono numerius kurjeriai sms nesiunčia. Jei turite papildomų pageidavimų arba prašymų, įrašykite juos į komentarų langelį.

3) Mokėjimas. Pasirinkite pristatymo ir mokėjimo būdą.

4) Užsakymas. Pažymėkite, kad sutinkate su informacija, patekiama klientui, taisyklėmis, grąžinimo teisėmis ir patvirtinkite užsakymą. Profesionalui.lt  sistema Jums išsiųs elektroninį laišką su užsakymo patvirtinimu.

5) Gavus bankinį apmokėjimą, prie jūsų užsakymo bus pažymėta būklė: “Apmokėta, vykdoma“. Kurjerių tarnyba su Jumis susisieks ir suderins užsakymo pristatymo laiką ir datą.

6) Jei išsirinkote prekes ir jų neapmokėjote per 3 darbo dienas, Jūsų užsakymas anuliuojamas.

ATSISKAITYMO (MOKĖJIMO) BŪDAI

Profesionalui.lt atsiskaityti galite: elektronine bankininkyste, mokėjimo pavedimu, grynaisiais pinigais arba banko kortele kurjeriui, Profesionalui.lt klientų aptarnavimo biure.

PRISTATYMO SĄLYGOS

Visas prekes pristato kurjerių tarnybą Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu. Prieš pristatant prekes kurjeris, Jūsų nurodytu telefonu suderins tikslesnį pristatymo laiką. Prekių pristatymo sąlygos:

1) Prekių pristatymas į Kuršių Neriją neatliekamas.

2) Pristatymas yra mokamas ir kainuoja nuo 4,99 Eur, priklausomai nuo prekės svorio ir šalies iš kurios prekė pristatoma. .

3) Dėl prekių pristatymo už Lietuvos Respublikos ribų su Jumis bus susisiekta ir atskirai suderintos pristatymo sąlygos bei kaina.

PRISTATYMO TERMINAI

Jūsų užsakytas ir apmokėtas prekes pristatysime Jums per 2-7 darbo dienas (išskyrus savaitgalius ir švenčių dienas). Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau!  Užsakomos prekės yra įpakuojamos į standartinį įpakavimą.

SVARBU

Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.

NUOLAIDOŲ KUPONO KODAS

1) Nuolaida galioja visoms kupone nurodytoms ir Profesionalui.lt  parduodamoms, taip pat ir akcijinėms prekėms.
2) Nuolaida galioja tik tam vartotojui, kuriam yra suteikta.

3) Nuolaidą suteikia tik  MB VP Baltic administracija.

4) Nuolaida yra suteikiama tik registruotiems vartotojams ir išsiunčiama registracijos formoje nurodytu el.pašto adresu.
5) Nuolaida gali būti suteikiama MB VP Baltic sertifikatu, kuriame bus nurodytas ekskliuzivinis nuolaidos kodas. Tokiu atveju nuolaida bus aktyvuota tik užsiregistravus Profesionalui.lt sistemoje ir patikrinus  nuolaidos kodo duomenis.
6) Nepanaudota nuolaidos suma nėra perkeliama. Pasibaigus nuolaidos galiojimo terminui ji yra anuliuojama, o pinigai negrąžinami.
7) Atskiros nuolaidos nesumuojamos.
8) Nuolaida į pinigus nekeičiama.

PREKIŲ GRAŽINIMAS

Prekių grąžinimas vyksta remiantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ arba paskesniais aktualios redakcijos teisės aktais. Negrąžinamu prekių sąrašas yra patvirtintas LR teisės aktais.

Kitos prekės grąžinamos per 14 darbo dienų nuo jų gavimo (pristatymo dienos). Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

1) grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje;

2) prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

3) grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

4) grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

5) Prašome parašyti el. laišką  į [email protected] arba paskambinti telefonu +370 601 55255 ir informuoti mus apie grąžinimą. Tinkamai supakuotą prekę išsiųskite registruotu paštu arba per kurjerių tarnybą. SVARBU: prašome tinkamai supakuoti grąžinamą prekę, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista.Grąžinant prekę įdėkite sąskaitą arba jos kopiją. Grąžinamas prekes siųskite mums adresu:

VP Baltic, MB

Parko g. 14, Matiškė, Trakų raj.

6) Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 3 darbo dienas patikrinti ar ji atitinka grąžinimo taisykles. Už pagal taisykles grąžintas prekes pinigus į Jūsų banko sąskaitą pervesime per 5 darbo dienas.

7) Jei per mūsų klaidą gausite ne tą prekę, kurią užsisakėte, informuokite mus išsiųsdami el. laišką adresu [email protected] (jame nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte, atsiųskite gautos prekės nuotraukas). Mes padengsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iš karto, kai gausime grąžinamą prekę.

Informacija dėl grąžinimo išlaidų apmokėjimo

Jeigu prekės grąžinimas įvyko dėl mūsų klaidos, visas prekės grąžinimo išlaidas apmokėsime, priešingu atveju prekės grąžinimo išlaidas apmoka prekės pirkėjas. Tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigus ar pakeisti prekę kita negalėsime.

KLAUSIMAMS

Iškilus klausimams rašykite: [email protected] arba skambinkite telefonu: +370 601 55255.

 

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Arba Reset password